Olen viikonlopun ommellut ja värkkäillyt kaikenlaista. Kuvia laitan kunhan valkaisussa olleet verhot ym. on kuivunut, silitetty ja kuvattukin tietenkin. Sen verran voin jo kertoa että olen tehnyt lisää verhoja, tyynyliinija, lokerikkoja ym. vanhoista pitsilakanoista ja tyynyliinoista.  Valkaisin samalla myös aiemmin ompelemani jotka taitavatkin olla viellä täällä esittelemättä.

Lisäksi olen ommellut Luova leikki haasteen juttuja.

Noita luovaleikki haasteen juttuja värkkäillessäni mietin että olisi kiva vaihtaa jonkun kanssa kaikenlaista pientä kivaa isommastikkin ja iski idea kysästä löytyisikö ketään vaihtamaan kanssani sisustus joulukalenteria?
Idea olisi että tehdään 24 kivaa pikkupakettia sisustus jutuista toinen toisillemme. Tai jos 24 on vaikea keksiä/ toteuttaa niin vaikka osa kalenteriakin esim 4-6 "luukkua" tai vaikka puolet yhden ja puolet toisen innokkaan kanssa. Miten nyt löytyykään osallistujia. Pakettien sisältö vois olla itse tehtyä tai tuunattua tai vaikka ihan kaupasta ostettuakin, ehkä myös tarvikkeita ja ideoita niiden käyttöön? Minun jutut olisi oma tekemiäni/tuunaamiani, hih, jo tuossa kerkesin suunnitella kalenterin sisällön.

Itse sain viikolla Luovaleikki haasteen lahjani Olipa kerran koti blokista. Uskomattoman minun näköinen isoäidin tyynyn liina ja sydän tervetuloa toivotuksella varustettuna. Katsokaa kuinka sopiva kooltankin minun tyynyyni! Hurjan paljon kiitoksia!!

Eena oli tehnyt tyynyyn ompeluohjeet tyynyliinaa ommellessaan. Kannattaa käydä katsomassa, Eena on kehittänyt kivan ohjeen joka on paljon helpompi toteuttaa kuin ohje jolla minä olen väkerrellyt!

Huomenna aloitan työelämä valmennuksen kuukauden sopimuksella. Saapas nähdä kuinka työelämään palaamiseni sujuu ja kuinka jaksan ompeluhommia tehdä työnä.

Mukavaa tulevaa viikkoa kaikille blokiani seuraaville toivotaen ja saamistani ihanista kommenteista kiittäen