Hienosti sujuu elämä ilman sähköjä=o) Ihan yliarvostettu koko juttu... no ok  ompelukonetta on ikävä ja ihan pikkiriikkisen tietsikkaa. Edelleenkin esim veskiin mennessä napasutan valo katkasiaa ja samoin lähteissäni, hassua miten jotkut toiminnot on automaattisia. Kahvi muuten on tosi paljon parempaa pannulla keitettynä kun keittimellä (vih, vih).

Pari kirppari reissua olen tehnyt ja tuunaillut parvekkeelle pöydän ja jotain muutakin pientä on uudistunut,  kamera vaan tietenkin unohtui kotiin. No tulen huomennakin kylille, ihan yökuntiin (ja ompelukoneen kanssa), joten saatatte saada vaikka kuviakin.

Tässä kohta kolmekuisen Mircan kaksikuukautiskuva

Ja yksi Mircan kastajaisista minun sylissä. Hih tänään olin kirpparilla ja yksi pikkutyttö kulki perässäni ja hoki täti hei.. täti katso... jne. Yht äkkiä tajusin että minä olen kyllä mummu mutta en ole tädiksi päässyt viellä. No toiveissa eletään=o)