Empä sitten eilen kerennytkään arvonnan voittajaa julkaisemaan, mutta tässä hän on

Anja (emilia) kirjoitti 05.05.2010 - 12:09
Kiitos kun annoit vinkin blogistasi, aivan ihania juttuja siis just mun tyyliini sopivia, täytyy tulla uudestaan kattoon oikein ajan kanssa näitä ihania juttuja nyt kotityöt silti odottaa, siis ilman muuta olen mukana arvonnassa
 
Ja arvonnan palkinto on kaksi somiste keittiö pyyhettä ja sydämellinen pussukka vaikka muovipussien säilytykseen. Toivottavasti sininen väri sinun sisustukseesi sopii jolloinkin
 
 
Kiitokset kaikille arvontaan osallistuneille ja onnea voittoarvan saanneelle!

Yksi keräilykohteeni on vanhat vauvan vaatteet sellaiset kuin luulen minulla vauvana olleen siis kangaspaidat, neulenutut, röyhelömyssyt ja kaulukset, lasinen tuttipullo, jne. Laitan joskus kuvaa löytyneistä aarteista.

Olen jo jonkun aikaa etsinyt vanhaa yksinkertaista puuvillaista/pellavaista kastemekkoa jollaisen kuvittelen tyyliin sopivan. Kaikkia noita muitakin vauvan vaatteita on aika heikosti löytynyt, esim yhtään flanelli nuttua en ole löytänyt, mutta ihme kyllä lasisen tuttipullon ja siihen sopivan tutin olen. Tosin tutti on silikoninen versio saisi olla kuminen. Kaste mekkoa ei sitten mitään ole löytynyt. Kaste mekon haluan sermin reunaan roikkumaan (ei kyllä ole viellä sitä sermiäkään) ja muut vaatteet ja tarvikkeet viikkaan somaan koriin esille.

Eilen sitten toin kierrätyksen ilmaisista vanhan vauvan lakanan juuri sopivan ohut, muutama tahrakin oli ja hieman jo kellastunut. Otin sitten ja ompelin kaste mekkoni. Alle laitoin 10 sentin kirpparilöydön, vanha kankainen röyhelö ja pitsisomisteinen vauvan paita.