Viime päivät on mennyt kaikenmoisessa pikku tuunailussa josta vain osa on tullut valmiiksi, tässä pari

Ostin taannoin tälläisen pikkuisen pöydän kierrätyksestä parilla eurolla

Pikku%20p%C3%B6yt%C3%A4.jpg

Ja tältä se näyttää nyt

kirppariajatuunauksia%20005.jpg

Ja tämän päivän kirppari saalista, hintaa yhteensä hurjat 2,9€. Samanlainen sitruspuristin minulla jo oli mutta jos hintaa on 0,4€ niin voiko tuota jättää ostamatta

kirppariajatuunauksia%20003.jpg

Tässä tämän päivän varsinainen aarre, hintaa 1€. No ok ei kovin hieno tuskin euroa enempää olisi kukaan maksanut. Mutta minä olen onnellinen löydöstäni kun olen tälläistä puhelinta hakenut pitkään

kirppariajatuunauksia%20001.jpg

Vielläkö väitätte että mun puhelin ei oo hieno? Maalarinvalkoisella kilikilillä saa aikaan ihmeitä=o) Myös herätyskello tän päiväisiä ostoksia 2€ ja liina 0,20€. Valasin kanssa sai yllensä samaista kilikiliä. Oli aiemmin hurja homeen vihreä maksoi kanssa 1€. Viellä kun löytys sopiva varjostin jostain (älkää nähkö viellä taustalla olevaa keskeneräistä tuunausta esittelen kyllä sen viikonloppuna kun isäni tuo lainaan paineilmalla toimivan sinkilänaulaimen ja saan pääliset kiinni)

kirppariajatuunauksia%20007.jpg

Kaikkiaan mielestäni hyvä päivä kirppari ostosten suhteen