Ensinnä haluan kiittää ihanista kommenteista kaikkia teitä käviöitä. Kiva että joku on tännekkin löytänyt ja kommentteja olen aanut vaikka ei täällä paljon mitään viellä ole. Talvella sitten kun pääsen ompelukoneen kimppuun ja maltan askarella muutakin lupaan enempi omia tekeleitäni. Tai no lähiaikoina joitain tuunauksia on valmistumassa esittely kuntoon.

Tässä kuitenkin muutama kuva lisää viimepäivieni ostoksista

1693680.jpg

Romantiikkaa kylpyhuoneeseen tai peilipöydälle. Kuten näkyy peltipurkin kannesta puuttuu maalia ja kahdessa saippua rasiassa on kolhu jonka vuoksi halpoja 0,5 ja 1€, kolmannen olen ostanut normaali hinnalla aiemmin. Pulloja minulla on toinenkin sekä kaksi pienempi suista korkki korkilla aiemmin ostettuja, eivät vaan nyt osuneet käsiin kuvattaviksi. Pullot oli 2€ molemmin puolin. Kynttilät oli viimeisisä ja 0,6€ hinnaltaan. Enkalirasian enkelin siivet oli kadoksissa ja siksi halpis kopassa. Peltitaulu oli normaali hinnalla 2,5€ mutta niin ihana että en voinut vastustaa.

1693681.jpg

Peltinen ruusu taulu omaksoi 3,5€. Mieli tekisi ostaa saman sarjan pyyhekoukkuja ja kello. Aiemmin olen ostannut sarjan paperipusseja. Sydän mangneetit on Pentikiltä, pyyhekoukut äitini toi minulle viime kesänä jostain ihanasta sisustuskaupasta joka sijaitsee muistaakseni Paimiossa, en muista millään liikkeen nimeä. Kahviliinat on suloisen ruusuisia, harvinaista herkkua meidän kaupoista. Kukkanauha on vanha ehkä Tiimarista ostettu.

Mutta nyt lähden käymään katsastamassa auton ja poikkean Kaunis koti Wilhelmiinassa kun huomasin liikkeen muuttaneen Ylivieskaan!