Tuossa pöytähopeita esitellessäni lupailin postauksen muista keräilemistäni aterimista ja keittiö välineistä

Tästä Sorsakosken sarjasta tykkään, kuvien ottamisen jälkeen olen löytänyt haarukoita ja pikkulusikoita muutaman lisää. Pikkulusikoita ei viellä ole tarpeeksi, muita on vähintäin 12 kpl. Aterinlaatikko on kierrätyslöytö, minulla on näitä kaksi olen molemmat maalannut valkoiseksi ja päässä on teksti Aterimet.

Nämä lusikat olen saannut ilmaiseksi ja olen hippuillut näistä koruja tekeväni mutta en ole ainakaan viellä raaskinnut

Sorsakosken voiveitsiä kaksi hieman eri kokoista, tuo nauhalla sidotusta nipusta on tarkoitus tehdä keittiö aiheinen taulu, saapas nähdä koska sen saan aikaiseksi...

Kauha, lusikka ja vispilä on myöskin vaaán päällä joissain kuvissa tainnut näkyä ennenkin. Viimeviikolla löysin Oulaisten kierrätyksestä ilmaisista ihanan kauhan yhteen pitkään suunnitteilla olleeseen tuikku juttuun. Löysin myös pari koria, virkattuja tyynyn päällisiä, Mircalle pulkan, pinon hiekkaämpäreitä ja -lapioita ym kivaa ilmaista.

Jossain vaiheessa voisin esitellä muita "harakan hopeitani" minulla on erinlaisia tarjottimia, kermakoita, sokerikoita, pieniä kahvallisia tarjoiuastioita ym aika läjä. Viime viikollakin löysin kaksi isohkoa tarjoilu lautasta kirpparilta 20snt/kpl.

Ompas taasen ollut säpinää! Perjantainna pienet lähti kotiin, oltuaan viikon mummulassa. Lisäksi olen ollut Oulaisissa remontti apuna, kun on ammoja ollut täällä. Remontti on loppusuoralla reilu viikko meni pintojen maalaukseen ja tapetointiin. Torstainna minulla meni koko päivä vanhojen tapettien poistamiseen vaikka niitä ei ollut kun kahdessa huoneessa, vaan olohuoneessa niin tiukassa että meinasi usko loppua.

Olen minä edellisten lisäksi kerennyt virkata sen viimeksi mainitsemani vaaleanpunaisen maton viimeisen kerroksen, alussa olleen valkoisen maton ja lisäksi eri mallilla (hankalempi kun ohjetta on luettava joka kerroksella) vaaleanpunaisen ja kahta kerrosta vaille vaalian sinisen maton (kude loppui kesken=(. Ja nyt on pienempi vaaleanpunainen työn alla, josko sitten toistaiseksi lopettaisin niiden virkkaamisen.

Tänään päivä on mennyt kangasvarastoja läpi käydessä, nyt lähtee kestovaippa kankaat ja hahtuva ym. langat uuteen kotiin. Samoin paljon muita kankaita mm. trikoot, colleget, fleeset, verho- ym. kankaista "väärän" väriset. Voin niistä tehdä ilmoituksen tännekkin jos lukioissani on joku jota ne kiinnostavat. Esim. kestovaippa kankaita löytyy jätesäkillinen, samoin lankoja joista voi kutoa villavaippahousuja. Keskeneräisiä vaippoja löytyy, samoin ompelua ja/tai jalantie resoreita vaille olevia pöksyjä. Fleeseä jätesäkillinen, pallo ja raita trikoita kassillinen, sinivalko ruutuista verhokangasta, sinipohjaista kukallista verhokangasta kaksi 5m palaa jne. Kyselkää jos kiinnostaa.