...minä en löydä mistään "mitään" mitä haluan?

MINÄ HALUAN vaaleanpunaisia (vaaleansinisetkin kävisi) vatkauskulhoja, kauhoja, vispilöitä, nuolijan ym. keittiövälineitä. HALUAN vaaleanpunaisen siivousämpärin, -vatin, pari suihkelpulloa ja nivelletyn lattialastan. HALUAN arkikäyttöön vaaleanpunaisia polkadot mukeja, murokulhot ja lautaset. Lautaset voisi olla vaikka tyyliä soikea "aamiaislautanen" ilman muki syvennystä. Kävisivät mukin alus- ja leipä lautaseksi ja ruokalautaseksi. Nuot murokulhot kävisi keittolautaseksi, muro- ja jäätelö kupeiksi. Aterimet voisi olla yksiväriset vaalianpunaiset tai vaikka vaalianpunaiset ruusukuviodut. Näitä ei vaan löydy kertakaikkiaan mistään, ihan epäreilua=(

Tälläsiä ruusuisia, ruutuisia ja pallollisia kivoja olen löydänyt (sain synttärilahjan vanhemmiltani rahana). Keksi rasiat on viimekesän Halpa Halli malliostoa (siis ostettu jo silloin, eivätkä kuulu synttärilahjaani) ja muut tämän kesäisiä. Harmi kun on huono kuva ei näy noitten ruutu rasioiden ihanat ruusu-raita kannet. Ruutu rasiat oli muistaakseni 1,9€ ja 2,5€, ruusuiset valkoiset 3,5€ ja keksirasiat 4,9€. Voi kun nuot ruuturasiat olisi olla vaaliamman siniset tai niitä olisi ollut punaisen sijaan vaalianpuna ruutuisena. Tuohon valkopohjaiseen ruusu sarjaan oli emali kahvipannukin. Minulla on saman tyyliset siivilä, pari mukia ja pari purkkia erinlaisin kansin jo entuudestaan.

Uunivuoat ostin Kuljun Kartanolta Vilppulan reissulla. Maksoivat korttitarjouksessa 3,5€. Tuo korttitarjous oli muutes kiva alen sai millä tahasa kortilla vaikka posti-, kirjasto-, tai ajokortilla<3

Paperiset palloiset ja ruutuiset muffinssi vuoat olivat Rengaspojilla 1,5€/paketti, siis nuot kaikki siinnä paketissa.

Pallomukit on kirpparilöytö Kiuruvedeltä 50snt ja tarjotin Halpa Hallista 3,9€. Pari juttua mitä olen synttärilahjakseni ostanut jäi viellä kuvaamatta.

Minulla on hirmuinen vaaleanpunainen kausi menossa ja kaikenlaista röyhelöistä, pitsisitä ja ruusuista pikku tekstiiliä ja somistetta tekee mieli. Olenkin tänään maalaillut kaikenmoista pikkujuttua, harmi vaan että minun vaaleanpunainen maali on tosi haaliaa saisi olla mielummin tyyliin Fiskarsin vaaleanpunaiset sakset väriltään. Lisää muuten minä haluan: vaaleanpunaista kilikiliä, sitäkään ei löydy mistään, kait sitä olemassa on?