Arvontaan voivat osallistua ihan kaikki kävijät. Vakio kommentojille annan kaksi arpalipuketta kiitokseksi kun jaksatte täällä käydä ja kommenteillanne ilahduttaa. Olisi kovin kivaa jos satunnaisetkin kävijät jaksaisi useammin kommentoida. Kiitän myös että ikäviä kommentteja minun blokini ei ole saannut<3 Olisi kiva kuulla tykkäättekö blokistani juuri sellaisena kuin se on vai olisiko teillä jotain toiveita tämän suhteen.

Huomasin että olen tätä blokia pitänyt jo liki kolme vuotta. Postauksia on vaihtelevasti välillä ei aikaa ja haluja ole mitään julkaista, välillä sitten tulee tiuhastikkin juttuja. Aika paljon postaukset on kiinni valokuvaus innosta=o)

Alunperinhän Haaveiluja nimellä aloittamani blokin piti olla kertomusta vanhasta talosta jonka haaveilen hankkivani ja sinne hankkimistani kalusteista, tekstiileistä ja somisteista. Pikkuhiljaa huomasin että tämä onkin nykyistä kotiani ja sen esittelyä, jolloin olin jo blokia lopettamassa. Lukijoiden pyynnöstä jatkoin linjalla johon olin lipsunut ja vaihdoin blokin nimeksi nykyisen. Selatessani blokiani olen kuitenkin itse iloinen sen pitämisestä tälläisenä hieman päiväkirja tyyppisenä. Muistona muutokset mitä kotini on parin vuoden aikana kokenut. Muistutus milloin mitäkin olen hankkinut/ tuunaillut.

Voittona jotain omaa tekemääni/ tuunaamaani. Arvon kaksi palkintoa, aikaa osallistua arvontaan on sunnuntaille 27.2 astikka. Julkaisen voittajan 28.2

 

Kuva ajalta joilloin aloin kotiani sisustamaan haaveilemaani suuntaan.

Nyt jatkamaan siivousta että pääsen taasen esittelemeään millaista tällä hetkellä onkaan. Hyvää viikonloppua kaikille kävijöille ja onnea arvontaan!