Läjä vaaleanpunaisia ostoksia Green Gate purkki setti tuli vaihtokaupoissa Suurperheen arkea blokin Sarilta jo aiemmin kevät talvella. Vaaleanpuna pallolliset patalappusetin ja servetit ostin Keruulta jostain halpa kaupasta ja saman sarjan keittiö pyyhkeet paikalliselta Rengaspojilta, johon on viime aikoina tullut myyntiin kaikkea kivaa minun näköistä. Sarjan essun osti Iida-Maria minulle Kuljun kartanolta. Hengarit on Halpa Hallin alesta. Kankaan ostin Sisustuideoitten ilmoituksesta.

Palloiseen sarjaan tekee viellä mieli ostaa kappa ja tuolien pehmuste tyynyt. Ja Green Gaten pyöreät peltipurkit tekisi mieli myöskin. Oi ja jospa löytyisi joatain edullisesti Green Gaten tyylisiä pilkullisia astioita.

Ruusuisiakin on tullut ostettua lisää. Patakinnas setin ostin jo viime keväänä Tokmannilta  ja nyt löytyi sarjan kappa ja kaitaliina jostain Tampereen reissulla. En kyllä enään muista mistä. Pallolliset ja ruusuiset sopii kivasti yhteenkin tarvitaessa. Minulla on myös saman kuosista pyyhkimisen kestävää kangasta pöytäliina ja jos joku tietää mistä löytyy ihan kankaana saman tyylistä niin mielelläni ottaisin vinkin vastaan.

Valkoinen rottinki postilaatikko ja tarjotin on löytöjä Vilppulasta Katleijasta, rautalanka kori myös vaihtokaupasta Sarin kanssa. Halpa Hallista olen ostanut saman tyylisen matalemman.

Dream naulakon sain vanhemmilta lapsilta etukäteen äitienpäivälahjaksi, Jewelry rasia Halpa Hallin ale korista ja upean maljan sain pikkusikoltani.

Peili on kahden euron kirppari löytö ja ihana taulu, jota olen hippuillut jo kauan, myös Sarilta. Sarin vaihtari peketissa oli näiden lisäksi paljon muuta ihanaa! Kiitos Sari viellä kerran!

Kuvissa alla olevat matot maksoi kirpparilla 2€ kappale.

Kitaran poikani löysi jäte keskukselta ja vanha kamera toisen poikani jostain saama ja minulle antama. En osaa kitaralla soittaa mutta olen sellaista jo hetken silti hippuillut somisteeksi.