Aloitin aamupäivällä siivoamalla alakerran ja pesemällä pyykkiä. Iltapäivällä meni netissä ja pojan perhekkin käväisi, lähinnä jäällä ajelemassa mutta miniäni piti minulle seuraa.

Vieraiden lähdettyä kävin aloittamassa tallin lämpimän puolen eli verstaan siivouksen. Olen hippuillut puuhommiin ja nyt sain vihdoin yksistä vaihtareista syyn lähteä joitain pien kalusteita rakentelemaan. Noista vaihtareista myöhemmin varmaankin lisää. Kiva pitkästä aikaa jotain rakentaakkin hommat kun on pitkään ollut vaan ompelua ja kalusteiden maalausta. Varmaan samalla syntyy itsellekkin joku uusi hyllykkö tai muuta pientä kivaa. Varmaan ainakin yhden kirpparilta ostamani asehyllyn tuunaus lautas hyllyköksi ja jos sen eteisen kori hylly-naulakon teen kanssa. Tajusin että mulla on yksiä sopivan kokoisia valkoisia koreja kolme kappaletta.

Kuvia mun siivouksista ette saa mutta tässä on pari mun joululahjaksi ompelemaa Tilda koti enkeliä

Äitini sai tälläisen vaaleanpuna sävyisen

Tässä viellä kasvokuvaa. Kasvot tein ihan puu väreillä ja hiuksina jotain lankaa mitä kaapista sattu löytyyn samoin kaikki kankaat on mitä sopivan oloista oli.

Anoppi sai tälläisen enempi sinisävyisen josta tykkäsin ihan hirveesti. Napit leikkasin jostain muovi kannesta ja tein niihin reijät isolla parsin neulalla.

Kolmannesta vintage enkei kaavoilla tekemästäni, jonka sai kälyni ei näemmä ollutkaan kuvia. Ja oma valko mekkoinen vintage enkeli on edelleen vaiheessa.

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille täällä vieraileville.