Löysin tänään naapurikaupungista Osto- ja Myyntiliikkeestä tälläisen pienen kivan 50-luvun (?) kaapin. Kirjakaapiksi luulen. Jos jollain parempi ehdotus niin kertokaa. Hieman on saman tyyppinen kuin kevät talvella hankkimani matala senkki. On myös saman korkuinen, syvyyttä kirjakaapiksi sopivasti. Hioin samoin tein ja äsken jo pohjamaaleihin vetasin. Lisää kuvia kun saan pintamaaleihin huomenissa...ehkä. Sohvanikin viellä odottaa yhtä maali kerrosta ja matala senkki on vasta yhden pintamaali kerroksen saanut. Tuo minun maalini taitaa olla hieman "halppista" ainakin tuntuu että kunnollista tasaista tulosta sillä ei saa mihinkään/mitenkään, eikä kunnolla peitä. Vaikka olen pohjamaalinkin alle vetänyt. Ja minulla on sitä viellä yksi kolmen litran täysi purkki ja parin purkin pohjat, äh!

1816260.jpg

Lisäys:
SAA NAURAA, ANNAN LUVAN JO ETUKÄTEEN!

Fiksu minä, kannattas varmaan opetella lukemaan/ajattelemaan. Nimittäin vika ei taidakkaan olla maalissa, vaan tässä maalarimestarissa no:1. Meikä luki purkinkyljestä että käyttökuiva 12h. Joo käyttökuiva, ei oo sama kun päälle maalattavissa! Päälle maalattavissa tämä maali on jo 2 tunnin päästä! Eli meikä on kiltisti odottanut vähintäin 12 tuntia joka kerroksen välissä ja unohtanut viellä sellaisen pikkuseikan kun väli hionta. Onko ihme jos maali ei tartu, hyvä minä.

Olenkin tässä vähän miettinyt että miksi en muista yhen kalusteen maalauksen olevan NÄIN MONEN PÄIVÄN  HOMMA? Joopa joo saa mauraa mä olen perjantaista astikka maalannut tota sohvaa tän mun blondiuteni vuoksi vaikka en oikeesti tän blondimpi ookkaan ja tämäkin vaaleus on värjättyä! Kuva on parinviikon takainen.

o1816797.jpg