En sitten malttanut nukkuakkaan, heräsin jo seitsemän jälkeen ja olen jatkanut hiljaisuuden kuuntelua, nautin niin että en edes musiikkia kuuntele. Olen nyt päättänyt että en osta sitä Kierrästyskeskuksessa olevaa sohvaa, etsin paremmin näihin tuoleihin sopivan.

1715056.jpg

Ja tosiaalta en tiedä tarvitsenko sitä edes jos, saan sen sivusta vedetävän. Ja minulla on tuo sininen (maalausta odotava) sohva ja tämä isomummuni peruja oleva kahden istuttava.

1715055.jpg

Esittelen samalla tuon matalan senkin joka kanssa odotelee maalusta. Jossain ihanaisessa blokissa oli vasta mielestäni saman Jurvalaisen huonekalutehtaan tuoli tuunattu valkoiseksi.

1715058.jpg

Tässä lisäksi viellä kuva pöydästä jonka olen saanut ystävältäni Leilalta. Joku on tämän jo maalannut valkoiseksi jollain ällön kiiltävällä maalilla ja Leila on aloittanut maalin poiston. Leila hippuili tästä uudelleen tummaa mutta minä maalaan valkoiseksi. Nyt tämä on tuvassa pitkän liinan alla piilossa odottamassa aikaa sen kunnostukselle. Taustalla näkyy myös lemppari tuolini jonka äitini osti minulle lahjaksi, älkää näkö sen räjähtänyttä ulkomuotoa vaan uudelleen verhoiltuna=o)

1715059.jpg