Eipä ole ongelmaa minulla viettää vapaapäivää, kun ei niitä saa pitää, eli töistä juuri kotiuduin ja kaikki isommat suunittelemani jutut jäi tekemättä näillä vapaapäivillä.
Pikkujuttuja tein, mutta en tietenkään muistanut ostaa kameraan pattereita. Nyt pitää lähteä siivoamaan pikkutuvalta aamuiset tuunailuni pois, sitten saunaan ja nukkumaan.

Mietin tuossa että mitähän teille esittelisin tänään ja päätin aloittaa astioiden esittelyn aterimilla.

1657607.jpg

Hopeiset Cippendale lusikat ovat myöskin kirpputori löytöjä. Näitä minulla on nimikirjamillanikin varustettuna tusina sekä kakkulapio ja sokerilusikka. Olen kovasti tykästynyt kaikkiin kirjailtuihin/ pitsein koristeltuihin liinoihin ja niitäkin tarttuu usein mukaan kirpputoreilta, nämä yksilöt esiintyy ennemminkin kuvissa.

1657497.jpg

Näitä Hackmanin/Sorsakosken aterimia (joiden nimi ei nyt tule millään mieleen) keräilen, näyttääpi osa jääneen kuvasta pois. Harmittaa kun näitä minulla oli jo aikaste paljon ja perhe halusi Savoniaa niin möin kaverilleni. No ompa minulla aikaa keräillä tarpeellinen määrä.