Viime viikot on ollut aika hulapaloota enkä ole kerennyt ajattelemaankaan tämän blokin päivittämistä.

Olen ostellut vaikka mitä uusia ihanuuksia mm. kylämme kangaskaupan loppuunmyynnistä ihanan punasävyisen ruusuisen verhokankaan (samaa minulla on jemmassa sinisävyisenäkin). Tiimarin alesta ruusu astiastoa johon minulla kahvikalusto jo on. Kirpparilta kaikenmoista pientä ihanuutta, kyllä minä joku päivä viellä kuviakin saan aikaiseksi.

Lisäksi olen maalannut huonekaluja, päälystänyt laatikoita. Suurinosa aikaa on kuitenkin mennyt työssä, siivotessa, huoneiden vaihdossa yms. ikävässä "turhassa".

Siivotessani olen miettinyt muiden blokkien ihania koteja ja varsinkin lastenhuoneita. Onko teillä kotona oikeesti noin ihanaa aina? Kodit on kuin suoraan sisustuslehdistä, kukkia pöydillä, tyynyt ojennuksessa, kauniita asetelmia pöydillä, lastenhuoneissakin tavarat omilla paikoillaan? Vai onko kuvat otettu äidin monen tunnin puurtamisen jälkeen? Kun minä pääsen sivouksessa loppuun, toisesta päästä taloa saa aloittaa uudelleen. Saatikka että laittaisin mitään ihania asetelmia pöydille joukossa on alle aika yksikön jos minkälaista örkkiä ja kaukosäädintä. Kun laitoin tuvassa matalan senkin päälle perhevalokuvan ja tarjottimen jossa kolme lasimaljaa ja käväsin ulkona oli takasin tullessani liina rutussa ja tavarat kasassa jotta cd-soitin oli mahtunut senkin päälle, huoh!

No viellä joskus....