Yö vuorojen jälkeen olo on niin vetelä että juhannus siivoukset jää tekemättä. Tosin olen juhannuksen töissäkin joten sama se.

Ajattelin alkaa esittelemään "aarteitani" kirppari löydöistä, joita riittää useampaan postaukseen. Osa näistä on jopa 20 vuotta minulla olleita osa ihan vasta ostettuja.

1657476.jpg

1657519.jpg

Olen totaalisen ihastunut kaikenlaisiin sieviin aterimiin. Kaikki kuvassa olevat on maksanut 5-10snt./kpl. Osa on viellä puhdistusta vaille (siis vasta ostettuja). Hammastahna-ruokasooda sekotuksella puhdistan ennenkuin pakkaan takaisin varastoon. Suurin osa lusikoista on vanhoja palkinto lusikoita esim. Lypsy III- palkinto. Arabian vanhassa soikeassa lautasessa on halkeama, mutta se peittyy liinalla eikä haittaa minua.

Myös kuvissa näkyvät liinat on kirpputori löytöjä.

1657502.jpg

1657534.jpg

1657602.jpg

1657533.jpg

Tässä on muutama kuva toisesta astia ihastuksestani: sini-valkoiset astiat. Osa lautasista on minulla ollut jo 20v, matalat pääsevät unelmani keittiön seinälle sitten joskus. Noihin Tee kuppeihin pitäisi löytää aluslautaset ehdottomasti. Ylimmäisen kuvan vanha kahvi astiasto on mielestäni huippu kaunis, kakku lautaset on uudemmat mutta lähes samanlaisella kuviolla, minulla on myös ruokalautaset saamaa sarjaa kakkulautasten kanssa. Syvät ruokalautaset minulta puuttuu tyystin, saa tarjota jos joku haluaa omistaan eroon.

1657599.jpg

Tässä ihanuuksia jotka päätyvät siten joskus kylpyhuoneeseen. Tuosta sydämen muotoisesta konjakki pullosta poistan etiketin ja tilalle tulee enkeli servetti tekniikalla, kuten myös purkkiin ja lautaseen. Tuo sydämen muotoinen peltirasia on kanssa todella kaunis (en vaan osaa kunnolla kuvata=o(

Pienet pyyhkeet ei ole kirpparilta vaan sain ne tyttäreltäni ovat Yves Rocherin tilaaja lahjoja ja kuvassa ovat koska haluaisin ostaa niitä lisää, tarjotkaa jos jollain on ylimääräisenä.